Фев 16, 2025
Што е управување со социјалните медиуми? Сè што треба да знаете
Управување со социјалните медиуми
Истражете ги сите страни на управувањето со социјалните медиуми со овој целосен водич. Ги отпакуваме клучните компоненти на управувањето со социјалните медиуми и она што е важно за да се осигураме дека вашиот бренд останува релевантен.
Резиме
- Управувањето со социјалните медиуми е процес на креирање и закажување содржина за да расте и да се негува публика низ платформите на социјалните медиуми. Станува збор за стратешко создавање содржина, поттикнување врски и градење лојална публика.
- Ефективното управување со социјалните медиуми оди подалеку од објавување одлична содржина. Се работи за негување на заедницата. Тоа им помага на бизнисите да градат односи со нивната целна публика за да ја зголемат свеста за брендот и лојалноста.
- Успешното управување со социјалните медиуми бара тим со различни вештини. Важните вештини што треба да ги поседува вашиот тим вклучуваат креативност, приспособливост и критичко размислување.
Управувањето со социјалните медиуми е катализатор за позитивно деловно влијание. Силното присуство на социјалните мрежи ја засилува свеста на брендот, ја поддржува грижата за клиентите и го проширува досегот до нова публика. Ефективните соработки со инфлуенсери можат да создадат трајни врски со публиката. Навремените креативни визуелни слики и копии можат да го променат начинот на кој потрошувачите ја перцепираат организацијата.
Во текот на изминатите неколку години, гледавме дека бизнисите како Duolingo и Patagonia заработуваат нови обожаватели и клиенти од нивните иновативни сметки за брендови. Нивниот успех е дел од внимателно изработениот пристап за градење и одржување на маркетинг стратегија за социјалните медиуми .
Во овој водич, ги разложуваме сите подвижни делови кои придонесуваат за непречено одвивање на социјалните стратегии. Користете ги овие основи за управување со социјалните медиуми за да ги информирате процесите на вашата компанија, за да можете да изградите присуство достојно за следење на платформите кои се најважни.
Што е управување со социјалните медиуми?
Управувањето со социјалните медиуми е тековен процес на креирање и закажување содржина дизајнирана да расте и да ја негува публиката низ платформите на социјалните медиуми . Ова вклучува, но не е ограничено на:
- Стратегија за содржина на социјалните медиуми
- Онлајн управување со репутација
- Управување со заедницата и програмирање
- Платена стратегија и извршување на социјалните медиуми
- Управување и развој на членовите на тимот
Придобивките од управувањето со социјалните медиуми се многу подалеку од подигање на свеста за брендот и да се остане актуелен на најновите интернет трендови. Каналот е клучен за градење лични врски со целната публика на размер.
Еволуцијата на управувањето со социјалните медиуми
Дефиницијата за управување со социјалните медиуми е сè само не фиксна. Платформите и трендовите постојано се менуваат, што значи дека секогаш се менуваат и одговорностите што се однесуваат на управувањето со сметката на брендот.
На пример, за помалку од неколку години, видовме дека економијата на создавачите целосно го трансформира начинот на кој објавуваме на социјалните мрежи. Подемот на социјалните пораки донесе разговори од јавни во приватни, создавајќи повеќе лични врски помеѓу луѓето и брендовите што ги сакаат. Социјалната трговија го револуционизираше начинот на кој деловните лидери го перципираат каналот, претворајќи го од фокусирано на свеста до искуство со целосна инка. Маркетинг алатките за вештачка интелигенција (ВИ) им овозможуваат на професионалците да поддржат создавање содржина, персонализација на клиентите и аналитика на податоци.
Овие случувања докажуваат една работа: Социјалното насочува како потрошувачите комуницираат со бизнисите, правејќи ги улогите на социјалните медиуми бизнис критични.
Улогата на менаџерот за социјални медиуми
Менаџерите на социјалните медиуми се одговорни за развој на стратегии кои го одржуваат и растат социјалното присуство, на врвот на административните задачи и задачите за развој на тимот. Секој даден ден може да вклучува создавање содржина, стратегии за кампањи, планирање кариера, известување – списокот продолжува.
Да се биде успешен во таква течна улога бара уникатен сет на вештини, вклучувајќи, но не ограничувајќи се на:
- Прилагодливост
- Организација
- Креативност
- Љубопитност
- Критичко размислување
Во комбинација, овие таленти им помагаат на професионалците на социјалните медиуми да управуваат со потребите на овој бизнис критичен канал.
Како да управувате со профилите на социјалните мрежи
Управувањето со сметките на социјалните мрежи е и уметност и наука . Вашите податоци можат да ви дадат добра идеја за тоа како да ги потрошите вашите ресурси – и во смисла на пари и време – но социјалните се движат брзо. Платформата што дава резултати денес може да падне утре.
Диверзификацијата на вашата мрежна стратегија е сигурен начин да се уверите дека сте подготвени за какви било предизвици што ќе ви бидат фрлени. Ажурирањето на алгоритам на една платформа е помал шок за системот ако имате добро одржувано присуство низ општествениот пејзаж.
Ова е местото каде што алатката за управување со социјалните медиуми станува задолжителна. Објавувањето природно (најавувањето на секоја социјална мрежа поединечно за објавување) преку профилите на социјалните медиуми е огромна временска обврска. Фактор во ангажман и следење, и станува повеќе од работа со полно работно време.
Алатките како Sprout им помагаат на бизнисите одржливо да ги зголемуваат општествените операции . Објавувањето на работните текови поддржува приспособување по мрежа додека го минимизира ризикот. На крајот на краиштата, управувањето со контролата на квалитетот е многу потешко кога вашиот тим работи социјално природно.

Овие функции за објавување и закажување ги автоматизираат и надополнуваат постојните процеси за да можете да излезете од плевелот и да влезете во пошироката слика.
Пријавете се за бесплатен пробен период
Најдете ја целната публика на вашиот бренд на социјалните мрежи
Клучот за создавање влијателна содржина е идентификување на вашата целна публика. Тоа се луѓето кои се наоѓаат во вкупниот адресибилен пазар на вашиот бренд. Ако ги поврзете овие лица, ќе ви овозможи да креирате поефективни пораки низ вашите профили на социјалните медиуми.
За подобро да ја пронајдете и привлечете целната публика на вашиот бренд , поставете ги следниве прашања:
- Која е вашата моментална публика?
- Какви информации бараат и зошто?
- Каде одат за оваа информација?
- Кои теми и културни моменти ги интересираат?
- На кои брендови им веруваат и што можете да научите од нив?
Одговорите на овие инструкции ќе го информираат вашиот пристап кон социјалните мрежи – на кои платформи сте присутни, како звучи вашиот бренд на интернет, кои трендови ја привлекуваат вашата публика и како се поврзувате со клиентите.
Запознавањето со вашата публика не е практика која се спроведува само еднаш. Ако си ги поставите овие прашања на рутинска основа себе си и вашиот тим, може да ги задржите сите во ментален склоп на прво место на клиентите.
Планирање на социјалните медиуми и создавање содржина
Создавањето содржина е основен аспект на управувањето со социјалните медиуми. Според The Sprout Social Index™ , 90% од потрошувачите ги користат социјалните медиуми за да бидат во тек со трендовите и културните моменти. И нивните омилени брендови се истакнуваат со промовирање на квалитетот на нивниот производ или услуга.

Успешната стратегија за управување со социјалните медиуми ќе создаде трајни врски со вашата публика, но конкуренцијата е силна. На социјалните мрежи, се соочувате со директни конкуренти и други елементи кои се борат за внимание на овие платформи. Пазарџиите треба да земат сметка за други извори на содржина, како што се медиуми, публикации и креатори. Тие, исто така, треба да ја земат предвид публиката за која социјалните медиуми првично беа изградени за: пријателите и семејството. Брендовите не се натпреваруваат само против други брендови, туку и против фотографскиот депонија на најдобриот пријател и слатки фотографии од домашни миленици.
Нашите податоци служат како одличен репер, но не заборавајте да обрнете внимание на она што вашата специфична публика бара од вашиот бренд на социјалните мрежи. Дали вашата публика ужива во смешни или едукативни содржини? Коментар на трендовски теми? Заедница? Совети и трикови? Откривањето каде се вклопувате може да му помогне на вашиот бизнис да ја одржи релевантноста во секогаш вклучен социјален пејзаж.
Центрирањето на вашата публика, исто така, го поддржува планирањето на вашата содржина. На пример, ако откриете дека вашата публика сака повеќе видеа со кратки форми, можете да го планирате тоа со вашиот календар со содржини .
Видеото е моќен начин да го привлечете вниманието на вашата публика без да барате големо временско залагање. Сепак, разновидна маркетинг стратегија за социјалните медиуми ги користи сите видови содржина. Ова може да изгледа огромно, но тоа е можност да заштедите време и ресурси бидејќи можете да ја пренамените и повторно да ја користите содржината што ја создавате за понатамошно промовирање на вашиот бренд.

Можете да користите еден пренос на видео во живо за да креирате десетици видео клипови во кратки форми, GIF, текстуални објави и многу повеќе. Во Sprout, го користиме нашиот подкаст за Social Creatures за да информираме за објавите низ мрежи како Instagram, LinkedIn и TikTok.
Управување со членови на тимот
Податоците од 2023 Sprout Social Index покажуваат дека 64% од современите тимови за социјални медиуми се организирани по мрежа, што значи дека еден член е одговорен за одредена платформа. На пример, еден член може да го надгледува само TikTok додека друг се фокусира на Instagram.
Оваа популарна структура се менува како што се менуваат преференциите на потрошувачите и се појавуваат нови платформи. Тимовите мора да се посветат на тековен развој и да ги негуваат вештините за социјалните медиуми што ги подготвуваат за променлив пејзаж.

Еве четири вештини на кои треба да работите додека го градите вашиот тим за социјални медиуми :
- Известување и аналитика : како што се префрлате на позиција за управување со луѓе, ќе морате почесто да зборувате за напорите на вашиот тим. Разбирањето како да се соберат и синтетизираат информации преку раскажување приказни со податоци е клучно за објаснување на влијанието на вашата стратегија за управување со социјалните медиуми.
- Управување со времето : Ова е особено критично при хибридна или далечинска работа . Стенд-ап, еден-на-еден, почеток на проекти и сите други состаноци што треба да се случат за да се изврши стратегијата може брзо да го изедат вашиот календар. Заштитете го вашето време со закажување на одредени часови за фокусирање и спроведување на редовни ревизии на состаноци.
- Повратни информации : Да се биде во можност да се даде и да се прима конструктивен фидбек е повеќе од вештина. Тоа е катализатор за подобрување на перформансите и столб на културата на работното место. Податоците на Галуп покажуваат дека вработените имаат 3,6 пати поголема веројатност да се согласат дека се мотивирани да работат извонредна работа кога нивниот менаџер дава дневни (наспроти годишни) повратни информации.
- Емпатија : Повеќето професионалци од социјалните медиуми мора да останат онлајн преку кризи на брендови, светски трагедии и времиња на неизвесност. Не чекајте некој да се бори со исцрпување на социјалните мрежи за да започнете да преземате превентивни мерки. Застапувајте се за вашиот тим и одржувајте го менталното здравје во првите редови на вашите разговори.
Управување со репутацијата
Дали некогаш сте размислувале да купувате од некоја компанија само за да дознаете дека имаат лоши прегледи на интернет? Дали го следевте тоа купување? Ако не сте го направиле тоа, не сте сами.
Студијата Brightlocal покажува дека 91% од потрошувачите велат дека прегледите на локалните филијали влијаат на нивната севкупна перцепција за брендовите. Потрошувачите исто така користат социјални мрежи како Instagram (34%) и TikTok (23%) за истражување на бизнисите како алтернативи на локалните платформи за преглед на бизниси.
Управувањето со репутацијата на социјалните медиуми е критичен, но често занемарен аспект на управувањето со социјалните медиуми. Иако можеби не спаѓа во основните одговорности на социјалниот лекар, тоа е од витално значење за успехот на сите бизниси.
Ако сте нов во управувањето со репутацијата , еве три правила кои ќе ја водат вашата стратегија:
1. Побарајте критики со такт
Не чекајте коментарите сами да се појават. Но, како ефективно да барате прегледи ?
Обратете се до обожавателите и моќните корисници за да видите дали тие би биле заинтересирани да ги споделат своите искуства со вашиот производ или услуги. Бидете сигурни да го направите процесот што е можно поедноставен. Обезбедувањето на специфичен потсетник или образец може да го зголеми следењето на клиентите.
2. Одговорете и на доброто и на лошото
Истата анкета на BrightLocal покажа дека 88% од потрошувачите би користеле бизнис кој одговара на позитивни и негативни критики, во споредба со 47% кои рекле дека би размислиле да користат бизнис кој не одговара на ниедна критика. Одговарањето на негативни критики е тешко, но моќен начин да им покажете на потрошувачите дека ги цените и почитувате нивните повратни информации.
3. Бидете проактивни за управување со ризик
Повратните информации нема секогаш да доаѓаат преку директни канали. Луѓето често зборуваат за вашиот бизнис на нивните лични профили без означување или спомнување на сметката на вашиот бренд.

Стратегијата за социјално слушање ви помага да останете на врвот на многуте разговори околу вашиот бизнис и индустрија. Алатката за социјално слушање како Sprout поддржува стратегија за управување со репутацијата на брендот водена од можности која ви помага да создадете трајни врски со вашата публика.
Грижа за клиентите
Обезбедувањето одлична услуга за корисници на социјалните медиуми го поддржува управувањето со репутацијата, ја зголемува лојалноста на клиентите и ја зголемува свеста за брендот. Податоците од индексот покажуваат дека мнозинството потрошувачи забележуваат и ценат кога компаниите даваат приоритет на поддршката за клиентите.
За да се исполнат овие очекувања, социјалните тимови мора да ги предвидат потребите на клиентите и да преземат проактивен пристап кон грижата за клиентите. Ова може да се постигне преку:
- Алатки за самопослужување, како што се ЧПП и центар за помош
- Едукативна содржина на социјалните медиуми за вашиот производ и услуги
- Интеракција со клиентите во текот на патувањето на купувачот
- Одговарање на поплаки, грижи и прашања од социјални клиенти
Одговорноста и обезбедувањето доволно ресурси ќе му помогне на вашиот социјален тим да ја поддржи грижата за клиентите и да ги ублажи потенцијалните кризи.
Инфлуенсер маркетинг
Инфлуенсер маркетингот се трансформираше во текот на изминатата деценија. Брендовите работат со инфлуенсери кои имаат различни големини и различни ниши за да ја негуваат заедницата, да градат доверба и да привлечат нова публика.
Знаењето како да ги пронајдете и изберете вистинските влијателни лица за вашите социјални кампањи, заедно со разбирањето како да го дефинирате и измерите успехот, е неопходен дел од управувањето со социјалните медиуми. Исто така, треба да размислите кои трендови на маркетинг на влијателни лица се релевантни за вашата индустрија и целната публика.
На пример, Извештајот за одредници за маркетинг на инфлуенсери за 2024 година покажа дека индустриите за храна и пијалоци, убавина и мода се најпопуларните теми за маркетинг на инфлуенсери кај сите потрошувачи.
Алатки за управување и распоред на социјалните медиуми
Управувањето со активно присуство на социјалните медиуми со домашни алатки за објавување беше предизвик пред пет години. Денес, практично е невозможно да се направи сам. Помеѓу споделувањето содржини, одговарањето на потрошувачите и управувањето со платените иницијативи, календарите на социјалните мрежи се позафатени од кога било. Бизнисите мора да инвестираат во алатки за управување со социјалните медиуми и распоред за да бидат во чекор со барањата на модерната стратегија за социјални медиуми.
Придобивките од алатката за управување со социјалните медиуми вклучуваат, но не се ограничени на следново:
- Зголемена свесност за брендот со оптимизирано време на објавување за подобрени перформанси.
- Подобро ангажирање со консолидирање на влезните пораки во една локација за побрзо време на одговор.
- Подобрена аналитика која обезбедува похолистички поглед на севкупните перформанси на вашата социјална стратегија.
- Зголемена заштеда на време преку автоматизација и можности како закажување постови, овозможувајќи ви да управувате со повеќе сметки за социјални медиуми од една контролна табла и отстранувајќи ја потребата да се најавувате на платформи одделно
- Подобрена соработка преку задачи, уредувачки календари и работни текови на одобрување, кои го рационализираат процесот на создавање и објавување содржина.
Усвојувањето на алатката за управување со социјални медиуми го збогатува целиот ваш маркетиншки технолошки куп , што го олеснува поврзувањето на точките за влијанието на социјалните мрежи низ вашата организација.
Управување со календар на социјалните медиуми
Вашата стратегија за содржината на социјалните медиуми ги прикажува сеопфатните теми што го информираат вашиот распоред за објавување и како тој се поврзува со деловните цели. Календарот за содржини на социјалните мрежи обезбедува погрануларен поглед на она што го објавувате и кога на платформите.
Во идеална состојба, вашиот календар со содржини може да поддржува организација и бура на идеи. Приказот од птичја перспектива на вашите претстојни објави на социјалните мрежи може да помогне да се утврди дали ја погодувате мешавината на содржината наведена во вашата стратегија.
На пример, кажете дека регрутирањето врвни таленти е висок приоритет за вашиот бизнис. Погледот на вашиот календар за содржини на социјалните мрежи може да ви каже дали имате доволно објави за брендот на работодавачот закажани во текот на следната недела или месец.

Оваа видливост ќе го олесни идентификувањето на кои теми на содржината им треба повеќе внимание. Професионален совет: ако користите Sprout, можете да ги користите Calendar Notes за да ги следите потенцијалните идеи за содржина.
Платени реклами на социјалните мрежи
Ако ги мерите заслугите да се потпрете на органски наспроти платени социјални медиуми , не грижете се – нема потреба да избирате.
Вашите органски напори поддржуваат долгорочни односи со вашите следбеници. Вашата стратегија за рекламирање на социјалните мрежи , од друга страна, ќе ви помогне брзо и сигурно да допрете до нова публика преку таргетирање.
Управувајте со вашите органски и платени напори за социјалните медиуми заедно за да го задржите вашиот бренд на врвот на умот со постоечките и потенцијалните клиенти. Ако можете да управувате со нив во рамките на истата алатка, тоа е уште подобро.

На пример, Sprout поддржува платена социјална промоција и известување на платформата , така што маркетерите можат да го задржат прстот на пулсот на нивните перформанси. На тој начин, можете да бидете сигурни дека ефикасно трошите пари и да го прилагодите буџетот доколку е потребно.
Управување со заедницата на социјалните медиуми
Онлајн заедниците постојат подолго време, но никогаш не биле поважни од денес. Земете ја на пример сметката на Oatly, TikTok. Прехранбената компанија се приклучи на платформата во октомври 2022 година, заработувајќи над 600.000 следбеници и 8,5 милиони лајкови за само шест месеци.
Oatly ги користи коментарите на TikTok за да го прикаже гласот на нивниот бренд, да комуницира со својата публика и да одговори на органски разговори. На пример, кога комичарот Сајмон Дејвид направи смешно видео за тематската песна на Оатли, брендот брзо реагираше во коментарите. Нивниот коментар заработи над 20.000 лајкови – речиси една третина од сите допаѓања на видеото.

Овој пример покажува како разговорите со вашата заедница не мора постојано да бидат фокусирани на производи. Објавите кои не се поврзани со производи сè уште им даваат на социјалните тимови непроценлив поглед на потребите на нивната публика. Ако сакате да останете во склад со вашата целна публика, мора да користите управување со заедницата на социјалните медиуми за да им дадете место за воспоставување врски.
Како Рим, градењето активна социјална заедница не е возможно за еден ден. Без разлика дали се работи за коментарите на TikTok или Групите на Фејсбук , ако стартувате нова програма или целосно нова заедница, земете бавен и стабилен пристап. Размислете да започнете со само покана или бета програма наменета за лојални клиенти и моќни корисници да ја тестираат вашата стратегија. Откако ќе бидете во жлеб, можете да се проширите на поголема публика.
Дополнителни ресурси за управување со социјалните медиуми
Ако барате повеќе ресурси за управување со социјалните медиуми, собравме дополнителни текстови за читање подолу:
- Софтвер за управување со социјалните медиуми на Sprout
- Алатки за управување со социјалните медиуми
- Трошоци за управување со социјалните медиуми
- Инфлуенсерски цени
- Водич за аналитика и известување за социјалните медиуми
- Управување со заедницата на социјалните медиуми
Навигирајте во променливиот свет на управување со социјалните медиуми со доверба
Социјалните медиуми им даваат на бизнисите сознанија и интелигенција потребни за да разберат каде се вклопуваат во денешниот културен пејзаж. Силната стратегија за управување со социјалните медиуми прави повеќе од само одржување на онлајн присуство. Тоа може да му помогне на брендот да стекне релевантност, да заработи фанови и да биде доказ за иднината во годините што доаѓаат.
Кога ќе го извадите мајчиното издаваштво од равенката, го отворате вашиот тим кон светот на можности. Алатките за управување со социјалните медиуми на Sprout ги минимизираат рачните напори за да можете да се фокусирате на зајакнување на вашата стратегија и поврзување со вашите клиенти. Пробајте го Sprout сами и пријавете се за бесплатен пробен период од 30 дена .
Најчесто поставувани прашања
Која е важноста на управувањето со социјалните медиуми за компаниите?
Кои се деловните функции на управувањето со социјалните медиуми?
Категории
Дополнителни ресурси за управување со социјалните медиуми

Категории
Топ 19 алатки за управување со социјалните медиуми за бизниси во 2025 година
Објавено на 13 јануари 2025 година •Време за читање 14 минути
Категории
Стратегии за интеграција на социјалните медиуми што му требаат на вашиот бренд
Објавено на 18 октомври 2024 година •Време за читање 13 минути
Категории
Планирајте, стартувајте, известувајте: Како да креирате извештај за перформансите на кампањата
Објавено на 1 август 2024 година •Време за читање 6 минути

Категории
Од иглички до води: како сликите се претвораат во профит
Категории
Како да станете менаџер на социјални медиуми во 2025 година
How to become a social media manager in 2025

Категории
Водич за купувачи за управување со социјалните медиуми
Категории
Како да управувате со повеќе сметки на Инстаграм за еден бренд
Објавено на 23 мај 2024 година •Време за читање 7 минути
Категории
Кои задачи на социјалните мрежи да се автоматизираат и што да се персонализираат
Изградете и растејте посилни врски на социјалните мрежи
Abvedit.mk ви помага да ја разберете и да допрете до вашата публика, да ја вклучите вашата заедница и да ги измерите перформансите со единствената се-во-едно платформа за управување со социјални медиуми изградена за поврзување.