Фев 16, 2025
10 вештини што мора да ги поседува секој менаџер на социјалните мрежи

Напишано од  Рејчел Гулет

Вештините на социјалните мрежи драматично еволуираа во текот на изминатите неколку години. Фрагментацијата на социјалните мрежи, промените на динамичната оптимизација на пребарувачите (SEO), постојано растечките трендови на содржината, новите технологии и другите сложености на теренот, им наложија на менаџерите на социјалните медиуми (SMM) да ги изострат и да ги диверзифицираат своите вештини за да ја продолжат својата игра и да бидат подготвени за иднината.

Во оваа статија, ќе истражиме како улогата се променила со текот на времето и кои вештини за социјалните медиуми треба да бидат во вашата алатка за успех.

Како еволуирале вештините на менаџерите за социјалните медиуми?

Менаџерот за социјални медиуми треба да биде маркетер, стратег, пишувач на копии и претставник за услуги на клиентите – и да биде одличен во секоја од нив. Управувањето со сите овие различни одговорности бара од вас да бидете агилни и вешти во новите вештини кои од ден на ден стануваат сè покритични.

Извештајот на LinkedIn покажува дека барањата за вештини за менаџери за социјални медиуми во САД се промениле во просек за 24,9% од 2015 година. Некои од споменатите врвни нови вештини вклучуваат пристап до социјалните мрежи, социјална стратегија, комуникации на социјалните медиуми и експертиза на платформа како Instagram. Други релевантни вештини вклучуваат управување со проекти и способност да се спроведе нијансирано истражување на публиката со технологии за вештачка интелигенција (ВИ) за да се создадат повеќе социјални стратегии управувани од податоци.

Ако сакате да ги изострите своите вештини за 2023 година и пошироко, погледнете го видеото подолу. Ги прикажуваме нашите врвни пет вештини за следните неколку години, вклучувајќи вештачка интелигенција и раскажување приказни.

Ајде да ги откриеме десетте вечни вештини што секој менаџер на социјалните медиуми мора да ги има за да напредува.

Израмнете ги вашите вештини за социјални медиуми со вистинските социјални алатки

Како што ги совладувате вештините во оваа статија, почнете да користите алатка за управување со социјалните медиуми за да го продолжите вашиот социјален успех.

Тестирајте го Sprout social со бесплатен пробен период или закажете демо за да дознаете повеќе.

1. Комуникација

Од сите вештини за социјалните медиуми, верувам дека ефективни комуникациски вештини се далеку најважни. Од пишување кратка содржина до составување анализа на социјално слушање за лидерство, менаџерите на социјалните медиуми треба ефективно да ги пренесат идеите на широк опсег на засегнати страни.

Комуникациските вештини се уште понезаменливи кога ќе ја земете предвид широчината на внатрешната и надворешната публика со која SMM соработуваат на редовна основа, од различни тимови како правните и креативните оддели, до вашите следбеници, па дури и партнерите на социјалната платформа.

Овде треба да се имаат предвид две клучни работи:

  • Кога комуницирате надворешно на социјалните медиуми, погрижете се да бидете доследни. На пример, користете постојан глас на брендот кога комуницирате со следбениците на социјалните медиуми. Ова важи без разлика дали објавувате планирана објава, го отфрлате она што го правите за да скокнете на тема во тренд или постапувате со поплака од клиент. Исто така, треба да бидете доследни во комуникацијата со надворешни чинители како што се креаторите или влијателите. Јасно дефинирајте ги очекувањата и целите на кампањата и како ќе соработувате со нив.
  • Кога комуницирате внатрешно, артикулирајте ги вашите идеи и планови на носителите на одлуки и меѓуфункционалните партнери. Ова може да се однесува на вашата стратегија за социјалните медиуми , планот за дистрибуција на содржина или влијанието на приходите што го очекувате од кампањата.

Ресурси за да ги изградите вашите комуникациски вештини

  • Шаблон за презентација : Користете го овој шаблон за стратегија за социјални медиуми за ефективно да ја пренесете вашата социјална стратегија до лидерскиот тим. 
  • TED Разговори за комуникација : Слушајте од некои од најинспиративните говорници во светот за подобрување на вашите социјални разговори, дигитални комуникации и способности за раскажување приказни.

2. Пишување

Менаџерите на социјалните медиуми мора да бидат одлични автори кои го отелотворуваат и го подобруваат гласот на нивниот бренд на социјалните мрежи . Од духовита реклама која привлекува внимание до навремени коментари, треба да знаете како да напишете концизна копија што ќе зборува за вашата публика.

Духовитиот друштвен пост на Арби, кој привлекува внимание, што ги натера клиентите да зборуваат.

Кои социјални мрежи и да ги користите, ефективни писатели знаат како да го прилагодат своето пишување за различна публика и платформи.

На пример, додека можете да користите до 2.200 знаци во вашите натписи на Инстаграм, податоците покажаа дека најпривлечната должина е помеѓу 1-50 знаци.

Иако пишувањето е важна вештина за социјалните медиуми за создавање привлечна содржина и разговори, исто така е важно за градење на вашата кариера во социјалните медиуми. Способноста да се изразувате јасно во извештаи, е-пошта и презентации ќе им помогне на вашите идеи да остават впечаток.

Не двоумете се да користите алатки за содржина базирана на вештачка интелигенција и други корисни апликации кои можат да ви помогнат да замислите тема или да обезбедите инспирација кога ви е потребна. Ако користите алатки за вештачка интелигенција за да генерирате содржина, ќе ви требаат вештини за уредување за да ја прегледате и лекторирате копијата за да се осигурате дека е усогласена со вашите очекувања и гласот на брендот.

Ресурси за помош при пишување

  • Граматички:  оваа бесплатна алатка ја проверува вашата граматика и доказот ја чита вашата содржина додека ви дава упатства да ја направите вашата копија попривлечна.
  • Копирајте вештачка интелигенција: оваа бесплатна алатка управувана од вештачка интелигенција може да генерира креативни натписи на Инстаграм.
  • Уредник на Хемингвеј : Користете ја оваа веб-локација и апликација за да го направите вашето пишување поконцизно и читливо. Иако е повеќе наменет за пишување во долги форми, можете да го користите и за создавање влијателни објави на социјалните мрежи.
  • Мериам-Вебстер на Твитер : проширете го вашиот вокабулар со зборови на денот, научете ја разликата помеѓу сличните термини и уживајте во мала тага кога овој речник твитува за злоупотребени или измислени зборови во циклусот вести.

3. Креативност

Диференцијацијата е еден од најголемите предизвици за брендовите во заситениот простор на социјалните медиуми. Затоа е критично да се создаде содржина што е возбудлива, вредна и релевантна. Потребна е креативност за:

  • Планирајте иновативни идеи за социјалните медиуми
  • Произведувајте визуелно привлечна мултимедијална содржина
  • Разгледајте го секој естетски детал од социјалната објава, од слики до врски до форматирање на копии
  • Водете продуктивни бури на идеи кои ги изнесуваат најдобрите идеи на соиграчите
  • Усовршете го и проширете го гласот и личноста на вашиот бренд

Внесувањето креативност во повеќе проекти може да изгледа застрашувачко и за најискусниот менаџер на социјалните медиуми. Тоа е местото каде што технологијата станува вашиот најдобар пријател. Постојат неколку креативни апликации за дизајн и копирање засновани на вештачка интелигенција кои можат да бидат ваш спаринг партнер за да го започне вашиот креативен процес.

На исто ниво со креативноста е да се има смисла за хумор и способност да се импровизира во секоја дадена ситуација.

Духовит одговор на Ryanair на твитот на клиентот.

Ресурси за флексибилност на вашата креативност

  • Настани за креативни утра : Креативни утра е глобален серијал на настани за појадок за креативната заедница. Придружете се на локален настан или на онлајн заедницата за да се поврзете со други љубопитни, креативни лидери во маркетингот, дизајнот и социјалните мрежи.
  • Vidyo: Оваа алатка за вештачка интелигенција, лесна за употреба, им помага на тимовите со ограничени временски и ресурси да создаваат видеа со кратки форми за социјално подготвени од подолга содржина.
  • Illustroke:  Користете ја оваа алатка за да креирате брзи илустрации генерирани со вештачка интелигенција од текстуални барања за да им обезбедите на вашите дизајнерски тимови поопиплива насока.
  • Брза компанија и кампања : овие две публикации нудат внимателен коментар и критика за светот на креативните реклами. Прочитајте за увид во брендот и креативната стратегија, водечките кампањи во индустријата и мисловното лидерство.
  • Blog Sprout Insights:  На нашиот блог можете да најдете курирани статии за идеи за содржина за различни социјални платформи. Проверете го и ова одлично видео за тоа како можете да генерирате паметна содржина и никогаш да не останете без идеи.
  • Часови за импровизација: Одењето часови за импровизација може да ве научи како да ги решавате проблемите на поинаков начин и да ви даде поголема доверба во управувањето со одговорите на клиентите во лет.

4. Ефикасност и управување со проекти

Како менаџер на социјални медиуми, не само што треба да ги конципирате кампањите и ритмите на дистрибуција, туку и да ги водите и да ги извршувате овие планови од почеток до крај. За да го направите ова во обем, управувањето со проекти е потребна вештина за социјалните медиуми. Станувањето ефикасно во управувањето со проекти, исто така, може да го отвори патот за идните лидерски улоги во социјалните мрежи.

Меѓу многуте достапни алатки за управување со времето и проектите, како што се Asana или Monday.com, календарот за социјални медиуми (како оној во Sprout) може да биде супер корисен во управувањето со вашите различни социјални задачи. Можете да го користите за поефикасно да управувате со вашите кампањи, да ги држите сите ваши соработници на истата страница, да го следите вашиот напредок со различни филтри и многу повеќе.

Преглед на календарската недела за издавање Sprout Social

Ресурси за подобрување на вештините за управување со проекти:

  • Asana Project Management: < Користете ја оваа алатка за планирање и управување со вашите проекти од почеток до крај.
  • Помодоро техника и време-бокс: Понекогаш имате 50 пораки за пишување и распоредување одеднаш. Одвојувањето на ограничен дел од времето за работа на некоја задача помага работите да се движат.
  • Краток шаблон за кампања за социјални медиуми: Користете го овој приспособлив шаблон за кратки кампањи за социјална кампања за да ги организирате деталите за кампањата, креативните насоки и други важни директиви.

5. Маркетинг стратегија

Социјалното општество се наоѓа на пресекот на маркетингот, искуството на клиентите и продажбата. Тоа е исто така извор на вредна деловна интелигенција. Според The ​​Sprout Social Index™ 2022, социјалните тимови го рангираат „докажувањето на рентабилност“ како трет најголем предизвик кога станува збор за градење стратегија. Маркетиншката остроумност во комбинација со социјалната интелигенција може да ја пополни оваа празнина за да информира за поуспешна маркетинг стратегија која е водена од податоци и фокусирана на клиентите.

За да се создаде социјална стратегија која има најголемо деловно влијание, важно е да се вклучат и традиционалниот и дигитален маркетинг пристап. Ова може да значи документирање како вашите социјални напори се вкрстуваат со други тактики како што се негување на е-пошта, платени кампањи, корпоративни настани, вебинари и многу повеќе.

Повеќе ресурси што можете да ги искористите

  • Канал на Sprout на YouTube : Нашиот канал на YouTube е одличен извор за видеа за израмнување на вашата стратегија за социјален маркетинг .
  • Маркетинг влијателни лица: Лидерите како Џо Пулици и Сет Годин го издржаа тестот на времето со маркетинг мудрост што можат да ги користат сите социјални професионалци.
  • Учебници и курсеви за маркетинг: Цело време се осврнувам на моите стари учебници за социологија и маркетинг истражување. Ако учите на работа, проверете ги курсевите за учење на LinkedIn за маркетинг и стратегија.
  • Книги од Малколм Гладвел : Прочитајте „Точка на пресврт“ или „Одстрани“ за да го зајакнете вашето разбирање за човечкото однесување и маркетинг.

6. Грижа за клиентите

Грижата за клиентите е една од оние вештини за социјалните медиуми што ги комбинира услугите на клиентите, вештините на луѓето и окото за откривање можности. Затоа развивањето стратегија за социјална грижа за клиентите е составен дел од описот на работата на менаџерот на социјалните медиуми.

Нашиот индекс покажува дека 44% од маркетерите користат социјални податоци за да го информираат искуството на клиентите. Брендовите исто така известуваат дека 53% од нивната социјална стратегија е водена од увиди од тимот за услуги на клиентите. За да бидете вистински насочени кон клиентите, мора да го ставите гласот на клиентот (VoC) во сржта на вашата стратегија.

Табела со податоци што ги чита тимовите кои придонесуваат за социјалната стратегија на нивната организација. Најдобрите тимови беа услуги на клиентите, корпоративни пораки и производи.

Студиите, исто така, сугерираат дека повеќе од три четвртини од потрошувачите очекуваат одговор на социјалните мрежи во рок од 24 часа. Ова значи дека не само што треба да ги слушате и разберете грижите на вашите клиенти, туку и да бидете проактивни во пристапот кон справување со итни случаи.

На пример, кога фрустриран клиент се обратил до Делта ерлајнс на Твитер, компанијата веднаш реагирала со почит, потврдувајќи ги чувствата на клиентот и нудејќи ја потребната помош.

Делта се справува со негативна ситуација со навремена и почитувана услуга за клиентите.

Како менаџер на социјалните медиуми, вие сте најголемиот шампион на брендот. Разбирањето на клиентите и нивните перспективи ви овозможува да направите позитивно влијание во срцата и умовите на вашата заедница.

Дополнително, персонализирањето на вашите интеракции со упатување на историјата на разговорот може да помогне во секојдневната интеракција и да ја претвори во дополнителен посебен момент.

Ресурси за подобрување на вашите вештини за грижа за клиентите

  • Блог и настани за Relate на Zendesk : проверете го Relate за постојано одлична содржина за односите, услугите на клиентите и лидерството.
  • Поткасти: Грижата за клиентите започнува со разбирање на клиентите. Некои од нашите омилени подкасти на оваа тема ги вклучуваат Hidden Brain, Invisibilia и What It Means. Можете да ја проверите нашата целосна листа на омилени подкасти овде .
  • Подобрете со помош на вештачка интелигенција: Дознајте повеќе за тоа како оваа одлика Sprout, напојувана со GPT моделот на OpenAI, може да им помогне на тимовите за грижа за корисници побрзо да ги приспособат своите одговори за да дадат поперсонализирана поддршка.

7. Истражување на публиката и создавање врски

Истражувањето на вашата публика за интелигенција за искуство со бренд (BX) е критичен дел од успешната социјална стратегија. Овие сознанија се уште поважни кога произлегуваат од социјалното слушање преку процесите на машинско учење (ML), како што е решението за социјално слушање на Sprout, кое користи обработка на природен јазик (NLP) за да извлече богат увид на брендот и гласот на клиентите.

Тоа е затоа што согледувањата на публиката можат да информираат за сè, од форматите на содржината што ги избирате и трендовите на кои скокате, до најдобрите времиња за објавување за вашиот бренд.

Алатката Sprout Social Listening ја доловува демографијата на клиентите за да можете да креирате повеќе насочена содржина.

Воспоставувањето и градењето односи со вашата публика е суштината на вештините за социјалните медиуми што мора да ги имате во вашиот арсенал. Според истражувањето за пулсот на Sprout Q1 од 2023 година, 77% од потрошувачите имаат поголема веројатност да ги зголемат своите трошоци за брендови доколку се чувствуваат поврзани со нив, што е повеќе од 57% во 2018 година.

Затоа, менаџерите на социјалните медиуми треба да се чувствуваат удобно со користење на алатки овозможени со вештачка интелигенција за да се соберат и да дејствуваат според сознанијата за VoC. Ова моќно упатство, управувано од клиентите, поддржано од податоци може да ви помогне да ги разберете трендовите во однесувањето на публиката во обем, но исто така да го прилагодите социјалното присуство на вашиот бренд.

Овие алгоритми за вештачка интелигенција, исто така, можат да го скенираат чувството на публиката за да откријат кои влијателни лица најдобро одговараат за вашиот бренд, за да можете да правите стратешки партнерства врз основа на согледувањата на публиката.

Можете исто така да го измерите чувството за бренд преку анализа на чувствата заснована на вештачка интелигенција. Проактивно следете како публиката се чувствува за вашиот бренд во даден момент и исто така копајте подлабоко за да истражите зошто чувствата на публиката се намалуваат или се зголемуваат.

Алатка Sprout Social Listening за да го долови расположението на публиката за да можете да следите скок или пад во чувствата и темите околу нив.

Како менаџер на социјални медиуми, вашите квантитативни и квалитативни сознанија за публиката ви даваат сеопфатно разбирање за тоа што сака и што му треба на вашата публика.

Ресурси за разбирање и поврзување со вашата публика

  • Работна книга за социјално слушање чекор -по-чекор: оваа работна книга може да ви помогне да добиете јасен увид за тоа што мисли публиката за вашиот бренд и како можете соодветно да ја оптимизирате вашата стратегија.
  • Sprout Social Index™ : Нашиот годишен извештај за состојбата на социјалните мрежи содржи податоци и увиди за тоа што навистина сакаат потрошувачите на социјалните мрежи и што прават маркетерите.

8. Агилност

Општествениот пејзаж се движи брзо, па дури и најдобро поставените планови можат да станат ирелевантни. Ова е причината зошто способноста за брзо свртување и реагирање на новите трендови, можности или кризи е основна вештина на социјалните медиуми.

Да се ​​​​биде флексибилен може да ви помогне решително да одговорите на фрустриран клиент (или благодарен обожавател) на подеднакво емпатичен и персонализиран начин. Но, исто така е важно да бидете агилни кога станува збор за вашата долгорочна социјална стратегија.

Социјалните стратегии треба да бидат исто толку динамични како и платформите на кои се извршуваат. Како менаџер на социјалните медиуми, важно е да експериментирате со различни тактики, па дури и целосно да ја размрдате вашата стратегија за да се прилагодите на новите трендови или конкурентни сили.

Sprout Social Listening алатка за конкурентна анализа базирана на теми, клучни зборови и многу повеќе.

Учењето од вашите податоци со слушање повратни информации од клиентите и навремено одржување на пулсот на вашите конкуренти може да ве направи попргав и попрактичен социјален маркетер.

Ресурси

  • Знаете го вашиот мем : оваа страница може да биде корисна во следењето на секојдневниот развој на нови меми.
  • Страничната лента на Twitter Trends е корисен ресурс на кој треба да внимавате кога барате трендови и нови содржини.
  • Google Alerts : Внесете предупредувања за клучни зборови од различни причини: следете ги спомнувањата на компаниите на интернет, вестите од индустријата и светските вести.

9. Анализа на податоци

На сите ни е познато известувањето за крајот на месецот, но вештите менаџери на социјалните медиуми редовно ги разгледуваат податоците и ги применуваат во нивните стратегии за да ги постигнат целите.

Влијанието е уште позначајно кога вашите метрики вклучуваат квалитативни податоци и квалитативни податоци овозможени со вештачка интелигенција, добиени преку социјално слушање, како што е ископување чувства на коментари и објави.

Ова ви дава точна слика за нивото на вашиот ангажман и „зошто“ зад нив. Исто така, ви дава опипливи податоци за искуството на клиентите (CX) за споделување со вашите засегнати страни и меѓуфункционални соработници.

Sprout Social Listening алатка за мерење на ангажманот во перформансите врз основа на темите во вашите објави.

Како што расте важноста на социјалното слушање и брендовите трескавично се натпреваруваат за интеракции со публиката , анализирањето на квантитативните и квалитативните податоци ќе ви помогне да имате трајно влијание врз социјалните мрежи. Ќе ви помогне да ги идентификувате новите трендови и да развиете препораки засновани на гласот на клиентот за да изградите успешен план за акција персонализиран за вашата публика и бренд.

Ресурси за градење на вашите вештини за анализа на податоци

  • Крајна алатка за напојување на податоци на пазарот :  оваа моќна алатка е полн со совети за тоа како да ја користите аналитиката во ваша корист, од лидери во индустријата, вклучувајќи ги HubSpot, Litmus, Unbounce, Vidyard и ZoomInfo.
  • Раскажување на податоци:Оваа статија ви покажува како да изградите ефективно раскажување податоци за да можете да ја пренесете вашата стратегија управувана од податоци на начин што ќе резонира со членовите во и околу маркетинг тимот.

10. Управување со буџетот

Како менаџер за социјални медиуми, треба стручно да планирате и управувате со средства за различни програми, вклучително и органско и платено медиумско трошење .
Ова вклучува управување со буџетот за содржина, особено ако влијателите или амбасадорите на брендовите се вклучени во вашиот проект или ако треба да ангажирате хонорарни професионалци. Овие трошоци може да варираат во зависност од тоа каде се наоѓате, големината на следбениците на инфлуенсерот и како хонорарните писатели или уредници ги наплатуваат своите такси. Можеби ќе треба да одлучите на кои партнерства со создавачи ќе им дадете приоритет врз основа на достапните ресурси и трошоците за производство.

За да ги планирате и распределите вашите трошоци мудро, прво треба темелно да ги разберете целите на проектот и да спроведете ревизија на социјалните трошоци за да ги споредите трошоците од претходните месеци или квартали. Ова ќе ви даде подобра идеја за тоа кои трошоци се еднократни, а кои се тековни.

Ресурси за збогатување на вашите вештини за социјални медиуми за буџетирање

  • Годишен шаблон за буџет за социјални медиуми: Користете го овој практичен образец за да ги планирате вашите годишни трошоци за социјалните медиуми за да можете мудро да ги распределите вашите финансии, да го измерите рентабилноста и да оправдате повеќе инвестиции во иднина.
  • Органски наспроти платени медиуми :  оваа статија нагласува сè што треба да имате на ум кога планирате хибридна стратегија за социјални медиуми.
  • Алатка за буџетирање на социјални реклами со вештачка интелигенција Pattern89:  оваа паметна алатка за буџетирање на социјалните медиуми напојувана со вештачка интелигенција ви помага да управувате со вашите платени социјални реклами. Можете да ги оптимизирате понудите, да планирате трошење и да избирате од каналите што ги препорачува врз основа на вашата публика. Алатката сега е дел од ShutterStock.

Изградете ги вашите вештини за социјални медиуми за да ја трансформирате вашата кариера

Социјалното општество е кариерен пат на доживотно учење, без разлика дали тоа е вашата прва улога на менаџер на социјалните медиуми или веќе сте професионалец.

Продолжувањето да ги усовршувате вашите вештини за социјалните медиуми ќе ви користи во секоја фаза од вашата кариера. На пример, ако веќе сте многу организирани и ефикасни, можете да потрошите време на развивање други вештини како градење на вашиот личен бренд или подготвување да преминете во управување со луѓе.

Мајсторството во областа на социјалните медиуми може да ја отвори вратата за вашиот следен чекор во кариерата. Ако сте феноменални во анализата на податоците, можеби ќе бидете одличен социјален стратег. Или ако истражувањето и поврзувањето на публиката се вашата предност, можеби ќе бидете неверојатен менаџер на заедницата. Без оглед на вашите вештини за социјалните медиуми, секогаш има простор да растете.

За да дознаете повеќе, прочитајте го ова упатство за градење долгорочна кариера во социјалната мрежа .

Категории

Рејчел Гулет

Рејчел е директор на социјалните медиуми во Sprout Social и беше мега фан и корисник на Sprout пред да се приклучи на тимот. Нејзиниот главен фокус е да стратегиизира и одржува сопствено општествено присуство. Надвор од работа, Рејчел е страствен ентузијаст за верверица и огромен меме-ахолик!

Прочитајте ги сите статииод Рејчел Гулет

[Afterpost] Индекс за 2025 година

Изградете и развивајте посилни врски на социјалните мрежи

Abvedit.mk ви помага да ја разберете и да допрете до вашата публика, да ја вклучите вашата заедница и да ги измерите перформансите со единствената се-во-едно платформа за управување со социјални медиуми изградена за поврзување.

More Details

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *