Фев 16, 2025
Како да станете менаџер на социјални медиуми во 2025 година

Напишано од Рони Гомез

Ако некогаш сте се запрашале како да станете менаџер на социјалните медиуми, на вистинското место сте. Платформите и преференциите на потрошувачите може постојано да се менуваат, но сè уште постојат основни принципи кои можат да ја постават основата за просперитетна кариера во управувањето со социјалните медиуми .

Интервјуиравме четворица менаџери на социјални медиуми за да ги прашаме зошто го следеле овој пат во кариерата, како е навистина зад сцената и како можете да добиете улога (дури и без никакво искуство). Еве што кажаа.

Што е менаџер за социјални медиуми?

Менаџерите на социјалните медиуми се задолжени да претставуваат компанија преку социјалните канали како глас на брендот. Тие го следат ангажманот на публиката, развиваат кампањи и креираат стратегии за содржина. Тие служат и како внатрешни експерти, обезбедувајќи им на организациите насоки потребни за подобрување на нивното онлајн присуство со клучните публики.

„Менаџер на социјални медиуми“ често се користи како чадор термин за различни кариери на социјалните медиуми , но тоа не е првата станица на патувањето. Професионалците обично работат како координатори на социјалните медиуми, специјалисти или креатори на содржини пред да застанат во менаџерска улога.

Зошто да станете менаџер на социјалните медиуми?

Причината за секој човек да стане менаџер на социјалните медиуми се разликува во зависност од нивните професионални цели и личните потреби за исполнување. Разговаравме со тројца професионалци од социјалните мрежи за тоа зошто тие го избраа ова поле. Еве што имаа да кажат.

Создадете автентични врски

Да се ​​биде на чело на социјалното присуство на брендот значи дека имате потенцијал да ја хуманизирате компанијата и да создадете автентични врски. Тоа е она што ја натера Кејтлин Пирсон , специјалист за социјални медиуми на Универзитетот во Њукасл , на нејзината улога.

„Ми се допаѓа како личните и вистински брендови можат да се појават на социјалните медиуми и заедниците што можат да ги создадат. Од млада возраст ја видов моќта во социјалните мрежи и оттогаш сакав да бидам дел од индустријата“.

Работете на динамично поле

Улогата на социјалните медиуми во деловниот успех се развива и се шири секој ден. Она што некогаш се сметаше за друг маркетинг канал сега е широко прифатено како платформа за грижа за клиентите , истражување на пазарот и што е најважно, директна продажба.

За Габи Барнс , менаџер за социјални медиуми во агенцијата Casual Fridays , најдоброто нешто во нејзината работа е да го види влијанието на социјалните мрежи врз целите на нејзиниот клиент.

„И како корисник и како инсајдер, очигледно е дека свеста е зголемена, сообраќајот е воден и заедниците се градат преку социјалните медиуми повеќе од која било друга алатка“.

Развијте преносливи вештини

Да се ​​стане менаџер за социјални медиуми, исто така, вклучува развој на многу преносливи вештини, вклучувајќи комуникација, приспособливост, внимание на детали и решавање проблеми.

Зачекорувањето во улога на управување со социјалните медиуми може да послужи како лансирно рампа кон лидерски позиции во маркетингот – вклучително и главен маркетинг директор и извршен директор на социјалните медиуми .

Што прават менаџерите на социјалните мрежи?

Ниту еден ден не е типичен за менаџер на социјалните мрежи. Нивната работа се протега низ платформи и често вклучува играње многу различни улоги. Еве еден поглед на задачите со кои нашите експерти жонглираат секој месец.

Создавање содржина

Менаџерите на социјалните медиуми играат интегрална улога во развојот на содржина за социјалното присуство на брендот. Тие можат да пишуваат копии, да снимаат фотографии, да снимаат и уредуваат видеа – но нивната улога оди подалеку од објавувањето на објави.

На пример, Равен Гил , менаџер за социјални медиуми во Communicators Group , маркетинг агенција со целосна услуга, се среќава со нејзиниот креативен тим на месечна основа за да разговараат за начините на кои нивниот календар со содржина ќе ги исполни деловните цели. Таа, исто така, има приоритет да остане на пулсот на социјалните трендови за да може да создаде навремена содржина што ќе резонира со нејзината публика.

Таа објаснува: „Соработувам со нашиот тим за пишување копии за да дизајнирам календари за содржина секој месец, но исто така создавам објави како што се случуваат органски“.

Како менаџер за социјални медиуми, мора да ја совладате уметноста на развој на содржина и да обезбедите креативна визија на поголем тим.

Управување и ангажман на заедницата

Многу менаџери на социјалните медиуми, вклучувајќи го и Пирсон, се одговорни за управување со заедницата на нивниот бренд . Тоа вклучува наоѓање можности да ги натерате лојалните суперфанови да се чувствуваат добредојдени и ценети – без разлика дали се работи за истакнување објава или оставање пријателски коментар.

размена на LinkedIn помеѓу Sprout Social и обожавателите кои коментираат на неодамнешниот пост.

Менаџерите на социјалните мрежи извлекуваат повратни информации што е можно повеќе бидејќи слушањето на потребите на нивната заедница е она што ќе ги задржи членовите ангажирани.

Менаџерите на социјалните медиуми користат алатки како Smart Inbox на Sprout Social за да останат на врвот на дојдовните пораки и спомнувања без да се преоптоваруваат.

Управување и градење на инфлуенсер партнерства

За менаџерите на социјалните медиуми како Барнс, управувањето со партнерствата со инфлуенсери и креатори е суштински дел од нивните секојдневни обврски.

Користењето содржини генерирани од влијателни и создавачи е главен начин да допрете до вашата публика, без разлика дали сакате да ги негувате постоечките клиенти или да привлечете нови. Но, создавањето и одржувањето на односите со влијателите и креаторите бара повеќе од само споделување на креативен бриф и да го наречете ден. Според Извештајот за маркетинг на инфлуенсери за 2024 година , 35% од инфлуенсерите веруваат дека претходното вклучување на инфлуенсери во креативно и содржинско бреинсторминг би резултирало со подобри партнерства.

Визуелизација на податоци што ги рангира начините на кои влијателите би ги подобриле партнерствата со брендовите. Најчестиот одговор е да се вклучат инфлуенсери во креативно и содржинско бреинсторминг порано.

Менаџерите на социјалните медиуми кои ги водат овие партнерства балансираат во наоѓањето креатори, домаќини на состаноци, застапување за ресурси и одобрување содржини.

Анализа на податоци

Менаџерите на социјалните мрежи знаат дека објавите на нивниот бренд не се испраќаат само во празнина. Постигнувањето на општествените цели зависи од тоа што луѓето ќе им се допаднат и ќе се ангажираат со нивната содржина. Затоа тие постојано ги мерат нивните социјални перформанси и редовно прават прилагодувања во реално време.

Гил вели: „На првиот од секој месец генерирам извештаи за повеќето мои клиенти. Ги анализирам податоците и се обидувам да дадам три препораки или стратегии за во иднина“.

Овие напори можат да се прошират надвор од следењето на перформансите на сопствените социјални профили. Менаџерите на социјалните медиуми исто така користат алатки за социјално слушање за да ги следат и анализираат милионите разговори што се случуваат на социјалните медиуми дневно.

Алатките за социјално слушање користат вештачка интелигенција и автоматизација за да ги идентификуваат разговорните увиди околу брендот, неговите конкуренти, индустријата и потрошувачите – од кои сите се клучни за управувањето со кризи и безбедноста на брендот. Тие, исто така, собираат податоци за анализа на виталните чувства , дозволувајќи им на социјалните тимови да управуваат со репутацијата на брендот во реално време.

Табела од The ​​Sprout Social Index™ што гласи: „ПОВ на пазарџиите врз деловното влијание на социјалните мрежи“. Подолу се прикажани три вертикални правоаголници со различни висини: најмалиот има текст на него што гласи „43% од социјалните тимови се уште се чувствуваат симулирани“. Вториот највисок гласи „65% се согласуваат дека другите оддели ги информираат нашите општествени напори“. А највисокиот столб гласи: „76% се согласуваат дека социјалните увиди на нашиот тим ги информираат другите оддели“.

И двата вида социјални податоци имаат големи влијанија надвор од социјалните. Тоа може да помогне да се подобри производот или да се обезбеди увид во публиката на конкурентот. Менаџерите на социјалните медиуми мора да пренесат како наодите на социјалните мрежи се преведуваат на големата слика.

Управување со репутацијата

Сите задачи наведени погоре придонесуваат за онлајн репутацијата на бизнисот . Сè – од неодговорено прашање на клиентот до погрешно партнерство со инфлуенсери – може да резултира со несакана криза на брендот. Одговорност на менаџерот за социјални медиуми е да го држи увото до земја за бизнисите да можат проактивно да одговорат на потенцијалните закани.

Дополнително, иако сајтовите за прегледување како Yelp, Google My Business, Glassdoor и TrustPilot вообичаено не се гледаат како социјални платформи, тимовите на социјалните медиуми сè уште внимаваат на нив. Може да биде многу за управување, па затоа многумина користат алатки како Sprout Social кои ги комбинираат сите нивни пораки од социјалните медиуми и прегледуваат сајтови на едно место.

Контролната табла за управување со прегледи на Sprout, која ги собира рецензиите од Yelp, Google My Business, Trust Pilot и повеќе во единствен, унифициран пренос.

Кои вештини ви се потребни за да станете менаџер на социјалните медиуми?

Сите брендови може да се разликуваат во она што го сакаат од менаџерот на социјалните медиуми, затоа нашите експерти препорачуваат да ги усовршите овие основни вештини за социјалните медиуми за да ја започнете вашата кариера.

Искуство во развојот на стратешка содржина

Повеќето улоги на менаџери за социјални медиуми бараат искуство за креирање социјална содржина што резонира со целната публика – како што покажува оваа објава за работа од Notion.

Список за работни места на менаџер за социјални медиуми од Notion. Списокот повикува на колаборативен само-стартер кој може стратешки да партнери низ функциите и да развива содржина.

Ако немаш професионално искуство, тоа е во ред. Наместо тоа, вежбајте усовршување на вашите вештини на вашите лични сметки на социјалните медиуми. Можете исто така да ја надградите оваа вештина со развивање социјални стратегии за брендови на кои им се восхитувате. Двете вежби можат да ви помогнат да ги покажете своите способности додека развивате портфолио за почеток.

Владеење со социјална аналитика

Сите наши експерти се согласија дека вештините за социјална анализа се услов за менаџерите на социјалните медиуми.

На пример, во овој опис на работното место, Intelligentsia бара некој со аналитичко искуство специфично за платформа за да ја исполни нивната улога на менаџер за социјални медиуми.

Опис на работата на менаџерот за социјални медиуми од Intelligentsia.

Исто така, мора да бидете способни да разберете и интерпретирате како социјалните увиди влијаат на вашите деловни цели. Неопходно е да се знае кои точки на податоци се најважни. Како што вели Барнс, „Лесно е да се фатите за повидливи победи, како што е бројот на нови следбеници или влегување на страницата Истражувај, но повеќе показатели за зад сцената како ангажирање, кликови или потсетување веројатно се порелевантни за вашите цели и за она што вашиот тим на социјалните медиуми ги троши своите напори обидувајќи се да го подобри“.

Подобрете ги вашите аналитички вештини за да можете да давате одговори засновани на податоци на прашања од вашите колеги во маркетингот и пошироко.

Вештини за ефективно управување со проекти

Да се ​​биде во можност да управувате со повеќе проекти истовремено – додека ги балансирате конкурентните приоритети – е од суштинско значење за сите маркетери на социјалните медиуми. Улогата бара внимание на деталите, способност за решавање на тешки проблеми, вештини за управување со времето и флексибилност.

Барнс опишува: „Да се ​​биде во можност да жонглирате со повеќе релевантни задачи и ефективно да им дадете приоритет е неопходно секој ден. Природата на индустријата значи дека работите можат да се променат веднаш, а вие треба да докажете дека можете да се прилагодите“.

Кога аплицирате за работа, идентификувајте ги доказните точки што можете да ги споделите со идните работодавци за да ги покажете вашите вештини за управување со проекти – од надгледување на повеќе проекти одеднаш до тоа како го организирате вашиот ден за да се фокусирате на најважните задачи.

Како да станете менаџер на социјалните медиуми

Го прашавме нашиот панел од експерти за чекорите што направија разлика на нивниот пат да станат менаџер на социјалните медиуми, за да можете да го започнете вашето патување со десната нога.

Чекор 1: Запловете во културата на социјалните медиуми

Ја прашавме нашата заедница на LinkedIn кои вештини се најважни за да станете менаџер на социјалните медиуми. Од 784 испитаници, 44% рекле дека разбирањето на социјалната култура е најкритично за успехот.

Анкета на Твитер од Sprout Social која ја прашува нашата заедница кои вештини се најважни за да станете менаџер на социјалните медиуми. Врвен резултат беше разбирањето на социјалната култура, со што се согласија 44% од испитаниците.

Не постои обука, курс или класа што може да го надомести недостатокот на блискост со дигиталната култура. За да креирате релевантна, привлечна содржина што се усогласува со преференциите на потрошувачите, треба да бидете онлајн.

Не го сфаќајте ова да значи дека треба да поминувате часови на лизгање на секоја платформа на социјалните медиуми секој ден. Наместо тоа, размислете како можете да развиете стратешко око за време на вашите стандардни сесии за лизгање. Кои формати на содржина привлекуваат најголемо внимание? Дали има некои брендови што се истакнуваат во вашите доводи? Зошто?

Поставете си ги овие прашања за да ја усовршите вашата перспектива за создавање социјално присуство управувано од перформансите.

Чекор 2: Одржувајте разбирање за платформите на социјалните медиуми

Како што социјалните медиуми продолжуваат да се развиваат, се појавуваат нови специјалитети и ниши. Треба да го искористите тоа како можност да станете експерт за предмет.

На пример, додека повеќето менаџери на социјалните медиуми се добро упатени во големите пет платформи – Facebook, Instagram, TikTok, X (порано познат како Twitter) и LinkedIn – станувањето експерт во една ќе ви помогне да се разликувате. Бидејќи фрагментацијата на социјалните мрежи продолжува да се случува, тоа што прв ќе истражувате платформа во развој може да биде и начин да ја зацврстите вашата експертиза.

Може да се специјализирате и во други области, како што се односите со создавачите, управувањето со заедницата и застапувањето на вработените. Наоѓањето на вашата ниша ќе ја зголеми вашата вредност како кандидат.

Чекор 3: Изберете пат за образование

Барањата за образование потребни за кариера на социјалните медиуми варираат од работодавецот. Поради брзата природа на социјалното, многу бизниси ќе прифатат конкретно портфолио на работно искуство наместо формална диплома. Тоа, рече, диплома по маркетинг или комуникации може да го олесни стапалото на вратата.

Високото образование не е мала одлука, па затоа е важно да го направите изборот што има најмногу смисла за вашите цели и буџет.

Ако одлучите да продолжите со диплома, размислете за колеџи со програми подучени од активни професионалци за социјални медиуми, како што е Универзитетот во Западна Вирџинија. Некои училишта дури нудат програми за постдипломски студии во социјалните медиуми .

Ако стекнувањето диплома не ве интересира, фокусирајте се на стекнување искуство од реалниот свет. Понудете ги вашите услуги на локални или мали бизниси со креирање прилагодени стратегии за да ги добиете вашите први клиенти. Можете исто така да ги волонтирате вашите услуги на непрофитни организации, кои можат да го градат вашето портфолио додека прават добро за вашата заедница.

Чекор 4: Зајакнете ги вашите комуникациски вештини

Комуникацијата е основата на работата на менаџерот на социјалните медиуми. Сите наши експерти наведоа колку се важни усовршувањето на комуникациските вештини – вклучително и пишување копии на социјалните мрежи и презентирање на камера – за да се добие улога.

Барнс ги признава нејзините вештини за пишување за нејзината позиција.

„Верувам дека да се биде силен писател е клучна вештина во повеќето индустрии, особено социјалните медиуми. Имам искуство во пишување содржини со долги и кратки форми за различни платформи и со моето агенциско искуство, навикнат сум да се префрлам помеѓу различни гласови и цели на дневна основа“.

За да ги подобрите вашите комуникациски вештини, вежбајте често, свртете се кон онлајн алатки (на пример: уредникот на Хемингвеј ) и читајте и гледајте широк спектар на дигитални медиуми.

Чекор 5: Развијте разбирање за маркетинг приоритетите

Однадвор гледајќи внатре, маркетинг приоритетите може да изгледаат статични – да ја зголемат свесноста за брендот, да ја поттикнат лојалноста на клиентите, итн и така натаму. Во реалноста, постојат многу фактори кои влијаат на она што е на врвот на умот на маркетинг професионалците.

Оваа година, порастот на вештачката интелигенција и предизвикувачките услови на пазарот ги натераа маркетинг лидерите да се фокусираат на напорите за зголемување со нови технологии за зајакнување на рентабилноста. Аспиративните менаџери за социјални медиуми на денешниот пазар можат да се одвојат од пакетот со прифаќање на алатките за вештачка интелигенција притоа демонстрирајќи го нивното разбирање за социјалната стратегија водена од перформансите.

Запомнете: овие приоритети не се статични. Прочитајте ги трговските публикации како Ad Age и DigiDay за да останете во тек со она што е важно за маркетерите денес.

Чекор 6: Експериментирајте со алатките за управување со социјалните медиуми

Повеќето улоги за управување со социјалните медиуми ќе бараат познавање со алатките и технологијата за управување со социјалните медиуми . Тоа може да бидат и домашни алатки за известување достапни во платформите за социјални медиуми и алатки од трети страни, како што е Sprout.

Повеќето платформи нудат ресурси за обука за да ви помогнат да се прилагодите на нивните алатки за известување. На пример, Meta Blueprint нуди бесплатни, самостојно водени курсеви за да помогне во градењето на маркетинг вештини на Facebook, Messenger, Instagram и WhatsApp.

Почетната страница на веб-страницата Мета Блупринт.

Алатките од трета страна исто така нудат ресурси за обука и бесплатни проби за да можете да експериментирате со алатки од професионално ниво на ваше време.

Започнете ја вашата кариера менаџер на социјалните медиуми

Подготвени со совети од овие експерти, подготвени сте да започнете да работите кон кариера како менаџер на социјалните медиуми. Запомнете: можно е да добиете улога без никакво искуство ако ја канализирате вашата единствена експертиза, ги усовршите вистинските вештини и сте подготвени да продолжите да учите.

Ако сте подготвени да го направите вашиот прв чекор, пробајте го Sprout бесплатно денес . Истражете го нашиот пакет алатки за управување со социјалните медиуми за да видите од прва рака каков е денот во вашата работа од соништата.

Категории

Рони Гомез

Рони Гомез е виш стратег за содржина во Sprout Social каде што пишува за да им помогне на социјалните професионалци да учат и растат во секоја фаза од нивната кариера. Кога не пишува, таа чита или го бара следното најдобро место во Чикаго за да набави лате од овесно млеко од ванила.

Прочитајте ги сите статииод Рони Гомез

[Afterpost] Индекс за 2025 година

Изградете и растејте посилни врски на социјалните мрежи

Abvedit.mk ви помага да ја разберете и да допрете до вашата публика, да ја вклучите вашата заедница и да ги измерите перформансите со единствената се-во-едно платформа за управување со социјални медиуми изградена за поврзување.

Пробајте го Sprout бесплатно

Sprout Social Website Home

More Details

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *